Radošuma dienasgrāmata. 360 domāšanu veicinoši izaicinājumi
Ir pieejams
Vairāk par piegādi un cenām var uzzināt šeit.
Interneta grāmatnīcā - 10% atlaide reģistrētajiem klientiem drukātajām grāmatām
Indars Kraģis ir izglītības vadības maģistrs, komunikācijas, izglītības un mākslas speciālists, vairāku grāmatu (“Radošums un kritiskā domāšana”, mācību līdzekļi “Teātra māksla 4.–6. klasei”, “Teātra māksla 7.–9. klasei” u. c.) autors, lektors un pedagogs. Īpašu uzmanību ir pievērsis radošuma izpētei un veicināšanai, palīdzot izkopt kreativitāti dažādu nozaru profesionāļiem.
Darbs “Radošuma dienasgrāmata” rosina gūt iedvesmu no daudzveidīgiem un unikāliem radošuma veicināšanas piemēriem; saprast radošuma būtību un tā veicināšanas iespējas visos cilvēka vecumposmos; pārbaudīt un pilnveidot radošumu, pildot dažāda veida un sarežģītības pakāpes uzdevumus; apgūt prasmi rast labāko, tas ir, atbilstošāko, lietderīgāko un oriģinālāko problēmas risinājumu; noticēt savam potenciālam un pilnveidot personību.
Māra Vidnere, Dr. habil. psych., Dr. oec., grāmatas ievadā raksta: “Svarīgākais ir tas, kā jūs tās [kreativitātes tehnikas] izmantojat, kā trenējat savu prātu, un tāpēc esat atvērts brīvajai apziņas plūsmai, ko sauc par kreativitāti. Jo vairāk mēs izjūtam šo kreativitātes plūsmu, jo apmierinātāki un drošāki jūtamies vispār, un vēl jāpiebilst – tas ir vienkārši, lietderīgi un aizraujoši.”
Saruna par izdevumu
Autors stāsta par izdevumu
Svars (kg) | 0.64 |
---|---|
Lapaspuses | 256 |
ISBN |
9789934310225
Nokopēts!
|
Iesējuma tips | Mīkstie vāki |
Autors (i) | Indars Kraģis |
Izdevējs | Zvaigzne ABC |
Indars Kraģis ir izglītības vadības maģistrs, komunikācijas, izglītības un mākslas speciālists, vairāku grāmatu (“Radošums un kritiskā domāšana”, mācību līdzekļi “Teātra māksla 4.–6. klasei”, “Teātra māksla 7.–9. klasei” u. c.) autors, lektors un pedagogs. Īpašu uzmanību ir pievērsis radošuma izpētei un veicināšanai, palīdzot izkopt kreativitāti dažādu nozaru profesionāļiem.
Darbs “Radošuma dienasgrāmata” rosina gūt iedvesmu no daudzveidīgiem un unikāliem radošuma veicināšanas piemēriem; saprast radošuma būtību un tā veicināšanas iespējas visos cilvēka vecumposmos; pārbaudīt un pilnveidot radošumu, pildot dažāda veida un sarežģītības pakāpes uzdevumus; apgūt prasmi rast labāko, tas ir, atbilstošāko, lietderīgāko un oriģinālāko problēmas risinājumu; noticēt savam potenciālam un pilnveidot personību.
Māra Vidnere, Dr. habil. psych., Dr. oec., grāmatas ievadā raksta: “Svarīgākais ir tas, kā jūs tās [kreativitātes tehnikas] izmantojat, kā trenējat savu prātu, un tāpēc esat atvērts brīvajai apziņas plūsmai, ko sauc par kreativitāti. Jo vairāk mēs izjūtam šo kreativitātes plūsmu, jo apmierinātāki un drošāki jūtamies vispār, un vēl jāpiebilst – tas ir vienkārši, lietderīgi un aizraujoši.”
Saruna par izdevumu
Autors stāsta par izdevumu
Svars (kg) | 0.64 |
---|---|
Lapaspuses | 256 |
ISBN |
9789934310225
Nokopēts!
|
Iesējuma tips | Mīkstie vāki |
Autors (i) | Indars Kraģis |
Izdevējs | Zvaigzne ABC |